Δημοπρατείται Αυτοκινητόδρομος Πελοπόννησος – Β. Ελλάδα
Τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα –Θήβα και τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού σχεδιάζουν να δημοπρατήσουν στο υπουργείο Υποδομών, με στόχο...
να αποσυμφορήσουν την κίνηση μέσα στο λεκανοπέδιο Αττικής.
Ο άξονας Ελευσίνα- Θήβα μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων θα παρακάμπτει την πρωτεύουσα ώστε το σύνολο των οχημάτων από την Πελοπόννησο προς τη Βόρεια Ελλάδα να μην χρειάζεται να περάσει μέσα από τον αστικό ιστό.
Εκτιμάται ότι με το νέο αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα γίνει με σύμβαση παραχώρησης θα υπάρξει μείωση της κίνησης και στην κορεσμένη πλέον Αττική Οδό αλλά και στο τμήμα της Εθνικής Οδού Μεταμόρφωση- Θήβα.
Όπως ανέφερε σε συνέντευξή του ο κ. Δημήτρης Ρέππας, το υπουργείο προετοιμάζει και τους νέους οδικούς άξονες της Αττικής, οι οποίοι πριν από λίγες μέρες βρέθηκαν ξανά στο προσκήνιο σε ευρεία σύσκεψη με την υπουργού Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη και τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας.
Η υπουργός ΠΕΚΑ εμφανίζεται να διαφωνεί με την κατασκευή σήραγγας στον Υμηττό που θα συνδέει το κέντρο με τα Μεσόγεια, αλλά στο υπουργείο Υποδομών θεωρούν ότι ο σχεδιασμός δεν μπορεί να αλλάξει.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΥΠΕΚΑ, αναμένεται να καταθέσει τις απόψεις του για το θέμα τις επόμενες μέρες καθώς οι σχεδιασμοί για τα οδικά έργα της Αττικής πρέπει να περιληφθούν στο νέο ρυθμιστικό της Αθήνας που αναμένεται να παρουσιαστεί τον ερχόμενο μήνα.
Ιδιαίτερα αναφορά γίνεται από τον κ. Ρέππα και στις επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, όπου εκτιμά ότι σύντομα θα απεμπλακούν οι γραμμές προς Ελληνικό και Χαϊδάρι που σέρνονται εξαιτίας του σκανδάλου της Siemens.
Παράλληλα ετοιμάζεται να δημοπρατηθεί σε ένα χρόνο η κατασκευή της «γραμμής V», που θα καλύπτει το πιο πυκνοκατοικημένο κομμάτι της Αθήνας, από το Γαλάτσι μέχρι τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, τον Ευαγγελισμό και από εκεί προς το Μαρούσι.
Όπως έχει αποκαλύψει ήδη το protothema.gr το πρώτο τμήμα, Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός, θα έχει εκτιμώμενο προϋπολογισμό περίπου 1 δισ. ευρώ, και υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περισσότερους από 200.000 πολίτες σε καθημερινή βάση.
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα από τα περίπου 5,5 δισ. ευρώ για δημόσια έργα που προβλέπονται στο ΕΣΠΑ για την προγραμματική περίοδο μέχρι το 2015, έχουν δεσμευθεί περίπου 4,5 δισ. ευρώ, ποσοστό δηλαδή περίπου 85%. Σημειώνει όμως ότι οι περιορισμένοι πόροι δεν αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, επιδοτώντας συμπληρωματικές συμβάσεις.
Ο άξονας Ελευσίνα- Θήβα μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων θα παρακάμπτει την πρωτεύουσα ώστε το σύνολο των οχημάτων από την Πελοπόννησο προς τη Βόρεια Ελλάδα να μην χρειάζεται να περάσει μέσα από τον αστικό ιστό.
Εκτιμάται ότι με το νέο αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα γίνει με σύμβαση παραχώρησης θα υπάρξει μείωση της κίνησης και στην κορεσμένη πλέον Αττική Οδό αλλά και στο τμήμα της Εθνικής Οδού Μεταμόρφωση- Θήβα.
Όπως ανέφερε σε συνέντευξή του ο κ. Δημήτρης Ρέππας, το υπουργείο προετοιμάζει και τους νέους οδικούς άξονες της Αττικής, οι οποίοι πριν από λίγες μέρες βρέθηκαν ξανά στο προσκήνιο σε ευρεία σύσκεψη με την υπουργού Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη και τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας.
Η υπουργός ΠΕΚΑ εμφανίζεται να διαφωνεί με την κατασκευή σήραγγας στον Υμηττό που θα συνδέει το κέντρο με τα Μεσόγεια, αλλά στο υπουργείο Υποδομών θεωρούν ότι ο σχεδιασμός δεν μπορεί να αλλάξει.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΥΠΕΚΑ, αναμένεται να καταθέσει τις απόψεις του για το θέμα τις επόμενες μέρες καθώς οι σχεδιασμοί για τα οδικά έργα της Αττικής πρέπει να περιληφθούν στο νέο ρυθμιστικό της Αθήνας που αναμένεται να παρουσιαστεί τον ερχόμενο μήνα.
Ιδιαίτερα αναφορά γίνεται από τον κ. Ρέππα και στις επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, όπου εκτιμά ότι σύντομα θα απεμπλακούν οι γραμμές προς Ελληνικό και Χαϊδάρι που σέρνονται εξαιτίας του σκανδάλου της Siemens.
Παράλληλα ετοιμάζεται να δημοπρατηθεί σε ένα χρόνο η κατασκευή της «γραμμής V», που θα καλύπτει το πιο πυκνοκατοικημένο κομμάτι της Αθήνας, από το Γαλάτσι μέχρι τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, τον Ευαγγελισμό και από εκεί προς το Μαρούσι.
Όπως έχει αποκαλύψει ήδη το protothema.gr το πρώτο τμήμα, Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός, θα έχει εκτιμώμενο προϋπολογισμό περίπου 1 δισ. ευρώ, και υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί περισσότερους από 200.000 πολίτες σε καθημερινή βάση.
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα από τα περίπου 5,5 δισ. ευρώ για δημόσια έργα που προβλέπονται στο ΕΣΠΑ για την προγραμματική περίοδο μέχρι το 2015, έχουν δεσμευθεί περίπου 4,5 δισ. ευρώ, ποσοστό δηλαδή περίπου 85%. Σημειώνει όμως ότι οι περιορισμένοι πόροι δεν αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, επιδοτώντας συμπληρωματικές συμβάσεις.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου