Το μικρό μοντέλο αποδίδει 503 ίππους!
Οι Γερμανοί έχουν ξεφύγει! Τι άλλο να αναφωνήσει
κανείς για τη συγκεκριμένη έκδοση του A1, αφού και μόνο στο άκουσμα της
ιπποδύναμης θα περίμενε κανείς ότι...
Συνέχεια...
Συνέχεια...
μιλάμε για κάποια έκδοση του R8, αλλά
μάταια. Μιλάμε για το νεότερο αλλά και μικρότερο δημιούργημα της
γερμανικής φίρμας, του οποίου η μοναδική αυτή έκδοση μόλις παρουσιάστηκε
στην έκθεση Wörthersee, στην Αυστρία. Το εκρηκτικό μικρό ονομάζεται
Clubsport Quattro και όπως μαρτυρά το όνομα του φέρει σύστημα
τετρακίνησης, ενώ το πιο εξωπραγματικό στοιχείο είναι φυσικά η απόδοση
του κινητήρα.
Αυτός είναι ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος των 2,5 λίτρων που συναντάμε και στα: RS3-TTRS, που όμως με τις ανάλογες επεμβάσεις αποδίδει πλέον περί τους 503 ίππους και τα 660 Nm ροπής! Το κιβώτιο που χρησιμοποιείται είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, και το βάρους 1.390 κιλών Audi A1 Clubsport Quattro θέλει μόλις 3,7 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. Σημειώστε επίσης 10,9 δλ. για τα 0-200 χ.α.ω., και μόλις 2,4 δλ. για ρεπρίζ 80-120 χ.α.ω. με 4η σχέση, ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Τέλος, το μοντέλο χρησιμοποιεί πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα, νέους προφυλακτήρες, χαμηλωμένο αμάξωμα, και ζάντες 19 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 255/30.
Το είδαμε-newsbeast.gr/Πηγή: autotriti.gr Αυτός είναι ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος των 2,5 λίτρων που συναντάμε και στα: RS3-TTRS, που όμως με τις ανάλογες επεμβάσεις αποδίδει πλέον περί τους 503 ίππους και τα 660 Nm ροπής! Το κιβώτιο που χρησιμοποιείται είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, και το βάρους 1.390 κιλών Audi A1 Clubsport Quattro θέλει μόλις 3,7 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. Σημειώστε επίσης 10,9 δλ. για τα 0-200 χ.α.ω., και μόλις 2,4 δλ. για ρεπρίζ 80-120 χ.α.ω. με 4η σχέση, ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Τέλος, το μοντέλο χρησιμοποιεί πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα, νέους προφυλακτήρες, χαμηλωμένο αμάξωμα, και ζάντες 19 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 255/30.
Το video είναι από:istosblog.blogspot.com