Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Η Rihanna για τον ξυλοδαρμό της


 Το «καμπανάκι» που την ξύπνησε από το λήθαργο χαρακτηρίζει η Rihanna την επίθεση που δέχθηκε από τον πρώην αγαπημένο...

istosblog.blogspot.com

της, Chris Brown. Μπορεί να έχει περάσει ενάμισης χρόνος από τότε και η ίδια να συνεχίζει την ζωή της στο πλευρό του νέου συντρόφου της Matt Kemp, όσα όμως συνέβησαν τότε έχουν μείνει χαραγμένα στο μυαλό της. Για πρώτη φορά η Rihanna αποφασίζει να μιλήσει ανοιχτά για όσα πέρασε…

"Ο Θεός έχει έναν τρελό τρόπο να δουλεύει και μερικές φορές όταν συμβαίνει κάτι δυσάρεστο, σκέφτεσαι 'τι έκανα για να αξίζω κάτι τέτοιο; Γιατί μου γυρίζει μπούμερανγκ;', εξηγεί η 22χρονη τραγουδίστρια, σε συνέντευξή της στο περιοδικό Marie Claire και συνεχίζει:

"Ήμουν χαμένη και συγχυσμένη. Σιχαίνομαι να μιλάω γι' αυτό, αλλά ήταν κάτι τόσο τρελό και αισθανόμουν πως δεν ήμουν ο εαυτός μου. Είναι τρομακτικό, γιατί τίποτε από ό, τι λες ή κάνεις δεν νιώθεις ότι είναι δικό σου", αποκαλύπτει η Rihanna. "Απλά χάνεις επαφή με ό, τι αγαπάς και ό, τι κάνεις στην καθημερινότητά σου. Αισθανόμουν σαν ένα άδειο δοχείο", συμπληρώνει.

Τι έχει να πει όμως η τραγουδίστρια για την κριτική που δέχθηκε όταν μετά την επίθεση του φίλου της, τα ξαναβρήκε μαζί του; Η ίδια αποκαλύπτει πως κατάλαβε ότι έπρεπε να δώσει τέλος στην τρίχρονη σχέση της: "Θυμάμαι απλά πως ξύπνησα μια μέρα και ήξερα πως το είχα ξεπεράσει. Χρειαζόμουν αυτό το καμπανάκι στη ζωή μου. Χρειαζόμουν να αλλάξω σελίδα και αυτό μου έδωσε ο Θεός", λέει χαρακτηριστικά.

"Όλα αυτά τα απαίσια πράγματα που λένε για σένα σε αποδυναμώνουν. Αλλά μόλις σταθείς στα πόδια σου -αν καταφέρεις ποτέ να σταθείς στα πόδια σου- αυτό είναι το απόλυτο κατόρθωμα", καταλήγει η τραγουδίστρια για όσα συνέβησαν εκείνο το διάστημα.

sarotico