Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Το Κάτι Άλλο - Ψιλικά, Μίνι Μάρκετ

Νέες Υπηρεσίες

Το κατάστημα μας διευρύνει τις δραστηριότητες του με τη νέα υπηρεσία Clever Point.
Το Clever Point είναι το ανερχόμενο και πρωτοποριακό δίκτυο καταστημάτων, που προσφέρει στον καταναλωτή την ευκολία να πραγματοποιεί την παραλαβή και την επιστροφή των online αγορών του,...
... στον χρόνο και στον τόπο που τον βολεύει.

Το Clever Point αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο μέχρι σήμερα αποστέλλονται οι παραγγελίες στους καταναλωτές, που αγοράζουν προϊόντα μέσω διαδικτύου ή λαμβάνουν υπηρεσίες από εταιρείες στην Ελλάδα.

Σκοπός μας είναι, όλα να γίνονται με ευκολία για τον καταναλωτή. Οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν το δίκτυο καταστημάτων Clever Point, λαμβάνουν τις online αγορές τους ή τις υπηρεσίες με τον πιο εύκολο τρόπο, σε διευρυμένες ώρες εξυπηρέτησης.

Γιατί όλο και περισσότεροι επιλέγουν το Clever Point

Η γρήγορη απάντηση είναι γιατί βολεύει!

Αγοράζουμε online όλο και πιο συχνά. Κατά τη διάρκεια της μέρας όμως, σπανίως είμαστε σπίτι για να παραλάβουμε το δέμα. Γι’ αυτό συχνά οι παραδόσεις στο σπίτι αποτυγχάνουν. Αν πάλι έχουμε να στείλουμε ή να παραλάβουμε κάτι στο ταχυδρομείο, πρέπει να προλάβουμε τις ώρες που είναι ανοιχτό κι αυτό δεν είναι πάντα εύκολο, ούτε και ξεμπερδεύουμε αμέσως...

Η έξυπνη λύση που δίνει το Clever Point ταιριάζει στον τρόπο ζωής μας!

Με πολύ περισσότερες επιλογές στη διάθεσή μας, μπορούμε πλέον να διαλέξουμε ποια στιγμή και σε ποιο Clever Point κατάστημα μας βολεύει να εξυπηρετηθούμε:
  • Δυο βήματα από το σπίτι;    
  • Στην διαδρομή για τη δουλειά;   
  • Εκεί που θα βρεθούμε για διασκέδαση ή επαγγελματικούς λόγους;
Είναι πάντα κοντά μας και μας εξυπηρετεί, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Με την χρήση των υπηρεσιών Clever Point λαμβάνουμε ενημερώση σε πραγματικό χρόνο, μέσω sms ή e-mail για την πορεία της αποστολής μας.
Εκεί κάνουμε τη δουλειά μας, εύκολα και γρήγορα. Μπορεί επίσης να βρούμε κι άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες που μας ενδιαφέρουν.

Έχετε ένα γενικό ερώτημα σχετικά με την υπηρεσία Clever Point;

Πώς θα βρω το κοντινότερο Clever Point;

Αναζητήστε το Clever Point που σας εξυπηρετεί εδώ. Επίσης, η ίδια δυνατότητα αναζήτησης μέσω χάρτη παρέχεται και κατά την διαδικασία επιλογής τρόπου αποστολής με Clever Point μέσα από το αγαπημένο σας e-shop.

Τι ωράριο λειτουργίας έχει το Clever Point τις επιλογής μου;

Κατά την διάρκεια αναζήτησης του Clever Point στο χάρτη έχετε την δυνατότητα να "πατήσετε" (click) επάνω σε ένα Clever Point ή να το επιλέξετε από την παρεχόμενη λίστα. Αμέσως θα εμφανιστεί παράθυρο με τις βασικότερες πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν όπως ονομασία, διεύθυνση και αναλυτικά οι ημέρες/ώρες εργασίας του συγκεκριμένου Clever Point.

Ένα e-shop δεν μου δίνει επιλογή παράδοσης μέσα από Clever Point. Τι μπορώ να κάνω;

Υπάρχει η πιθανότητα τα αντικείμενα που έχετε επιλέξει (μεγάλο βάρος/όγκος) ή η τοποθεσία παράδοσης να μην εξυπηρετούνται από το δίκτυο Clever Point οπότε σε αυτήν την περίπτωση δεν σας δίνεται αυτή η δυνατότητα. Στην περίπτωση που το e-shop δεν είναι συνδεδεμένο με την υπηρεσία Clever Point, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να έρθουμε σε επαφή με τους υπεύθυνους του e-shop για να τους ενημερώσουμε για την υπηρεσία Clever Point καθώς και για την ανάγκη σας.

On line αγορές;

Πότε θα φτάσει το δέμα μου στο Clever Point που έχω επιλέξει;

Από τη στιγμή που η αποστολή παραληφθεί από τον συνεργαζόμενο μεταφορέα, το δέμα σας θα φτάσει στον προορισμό του το πολύ την επόμενη μέρα αν πρόκειται για παράδοση στην ίδια πόλη και σε 2-3 εργάσιμες αν πρόκειται για παραδόσεις στην επαρχία. Ιδιαίτερα για παραδόσεις στην ίδια πόλη, υπάρχει η πιθανότητα το δέμα σας να φτάσει στο επιλεγμένο Clever Point ακόμη και την ίδια μέρα. Σε κάθε περίπτωση και όταν το δέμα φτάσει στο Clever Point της επιλογής σας θα ενημερωθείτε με SMS ή/και e-mail που θα σας ενημερώνει για την άφιξη του δέματος καθώς και θα αναφέρονται οδηγίες για την διαδικασία παραλαβής. Επίσης, μπορείτε ανα πάσα στιγμή να δείτε σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της αποστολής σας εδώ απλά πληκτρολογώντας τον αριθμό της αποστολής.

Πώς μπορώ να παραλάβω ένα δέμα από κατάστημα Clever Point;

Την στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο Clever Point της επιλογής σας θα ενημερωθείτε με SMS ή/και e-mail που θα σας ενημερώνει για την άφιξη του δέματος καθώς και θα αναφέρονται οδηγίες για την διαδικασία παραλαβής. Σε γενικές γραμμές η διαδικασία παραλαβής απαιτεί να έχετε μαζί σας τον κωδικό μιας χρήσης που θα σας αποσταλεί με το SMS/e-mail καθώς και την αστυνομική σας ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο πιστοποίησης. Κατά την διαδικασία παραλαβής και στην περίπτωση που υπάρχει είτε κόστος μεταφορικών είτε ποσό αντικαταβολής θα σας ζητηθεί να καταβάλετε το αντίστοιχο ποσό. Στην περίπτωση καταβολής χρημάτων βεβαιωθείτε οτι παραλάβατε τα αντίστοιχα παραστατικά μαζί με το δέμα σας.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Αν το προϊόν το έχετε παραλάβει μέσω του δικτύου Clever Point, τότε μπορείτε να το επιστρέψετε σε οποιοδήποτε Clever Point της επιλογής σας αρκεί να έχετε μαζί σας τον αρχικό αριθμό της αποστολής. Προσοχή όμως σε όρους και προϋποθέσεις που μπορεί να ισχύουν από το e-shop από το οποίο κάνατε αρχικά την παραγγελία σας. Π.χ. αν η πολιτική επιστροφών του e-shop αναφέρει οτι επιτρέπονται επιστροφές εντός 10 ημερών, θα πρέπει να τηρηθεί το εν λόγω χρονικό διάστημα για να γίνει δεκτή η επιστροφή από το Clever Point.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε!

Το Κάτι Άλλο - Ψιλικά, Μίνι Μάρκετ

Ναυάρχου Νοταρά 60 Άγιος Δημήτριος - Τκ 17343

Επικοινωνήστε μαζί μας:
210 9719159
6997 023504
istosblog@yahoo.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου